Termeni si Conditii - Returnarea produselor

13. Returnarea produselor 

13.a. Clientul AVARCA SANDALE poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, in urmatoarele situatii: 

13.a.1. Produsul care nu este conform cu specificatiile de pe site  

13.a.2. Coletele ce prezinta deteriorari severe 

13.a.3. Produsele ce au fost livrate gresit  

13.a.4. Produsele care au marimi (grosimi) eronat comandate  

13.a.5. La deschiderea coletului Clientul a constatat urme de deteriorare a produsului si a anuntata AVARCA SANDALE in scris la adresa de email claudiam@avarcasandale.ro, in termen de maxim 24 ore de la primirea coletului, urmele de deteriorare la produsul primit. Acest email trebuie insotit de poze care prezinta urmele de deteriorare la produsul primit. In cazul in care Clientul face retur catre AVARCA SANDALE la un produs deteriorat fara sa anunte in scris la adresa claudiam@avarcasandale.ro in temen de 24 ore de la primirea coletului, AVARCA SANDALE isi rezerva dreptul de a trimite inapoi coletul/produsul catre Client, cheltuielile de transport cazand in resposabilitatea Clientului.

13.a.6. ˆ„Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor“ conf. O.U.G ( Ordonanta de urgenta a Guvernului ) nr. 34/2014, pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse din siteuri, folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.U.G ( Ordonanta de urgenta a Guvernului ) nr. 34/2014.  

13.b. Clientul este obligat sa notifice AVARCA SANDALE, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin e-mail : claudiam@avarcasandale.ro in termen de maximum 14 zile calendaristice de la primirea produselor si/sau serviciilor, in cazul art. 13.a.5. Dupa validare veti primi informatiile necesare pentru retur. Va informam ca nu primim colete care au depasit termenul de retur de 14 zile. Daca ati trimis coletul la noi dupa 14 zile si acesta a fost ridicat vi-l trimitem inapoi pe cheltuiala dumneavoastra. In cazul in care nu ridicati produsul, acesta va fi casat la retur.

13. c. Clientul este obligat sa notifice AVARCA SANDALE, intentia sa de ai fi inlocuite produsele achizitionate, conform art. 13.a.4, prin orice mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/etc) in termen de maximum 14 zile calendaristice de la primirea produselor si/sau serviciilor, in conformitate cu art 13.a.5. 

13.d. Clientului care a notificat AVARCA SANDALE conform art 13.a.2 / art 13.a.3, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate la AVARCA SANDALE in maximum 14 zile calendaristice, in caz contrar AVARCA SANDALE  considerand cererea nefondata/invalida. 

13. e. Clientul AVARCA SANDALE nu poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, si/sau nu poate pretinde oricare alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele scopuri sau situatii: 

13. e.1. Inlocuirea produsului achizitionat cu un alt produs cu alte specificatii sau de un tip diferit, exceptie facand situatia prevazuta la art. 13.a.4.  

13. e.2. Cererea de returnare in cazul art. 13.a.2 sau 13.a.3 cauzata de oricare situatie prevazuta la 13.1 are data de expediere care depaseste perioada de 14 zile calendaristice prevazute conform art 13.1.5, din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.  

13. e.3. In cazul returnarii produsului cu una dintre cauzele declarate in art. 13.1, produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit). 

13. e.4. In cazul in care nu a anuntat in scris la adresa claudiam@avarcasandale.ro , in termen de maxim 24 ore de la primirea coletului, orice urme de deteriorare la produsul primit. In situatia in care Clientul returneaza un produs deteriorat fara sa anunte in scris detaliile despre starea produsului la adresa claudiam@avarcasandale.ro, AVARCA SANDALE isi rezerva dreptul de a trimite inapoi coletul catre Client, cheltuielile de transport cazand in responsabilitatea Clientului. 

13. f. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 de zile de la data receptionarii produselor, prin virament bancar. 

13. g. In cazul inlocuirii produsului cu unul identic, conform 13.1.4, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale. 

13. h. In cazul in care Clientul care returnat a returnat un produs in conformitate cu prevederile art 13.1.4, iar AVARCA SANDALE nu dispune de un produs identic pentru inlocuire, acesta va oferi clientului contravaloarea produsului si in conformitate cu 13.6. 

13. i. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza. 

13. j. In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client  

13. k. Ruperea sigiliului de securitate atrage dupa sine scoaterea produselor din categoria celor returnabile  

13.l. Produsele cu pre-comanda sunt facute special, la comanda. Acestea nu se pot returna.

Este necesara trimiterea unui e-mail care sa contina formularul de retur completat impreuna cu bonul fiscal al achizitiei, la care va rugam sa va asigurati ca primiti raspuns cu pasii de urmat si mai ales cu adresa de retur si sa nu trimiteti coletul inapoi fara a fi discutat in prealabil cu un angajat AVARCA SANDALE care sa va fi dat toate informatiile necesare. Nu pot fi primite retur colete primite prin posta sau colete al caror transport nu a fost achitat in prealabil. 

De asemenea, NU se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri sau orice fel de urme de purtare/murdarire etc.

In situatia in care Clientul returneaza un produs deteriorat fara sa anunte in scris detaliile despre starea produsului la adresa claudiam@avarcasandale.ro, AvarcaSandale isi rezerva dreptul de a trimite inapoi coletul catre Client, cheltuielile de transport cazand in responsabilitatea Clientului.

Puteti face returul prin orice firma de curierat, dar va recomandam pentru o mai buna desfasurare a procedurii de retur sa utilizati serviciide curierat DPD CURIER sau curierul nostru valabil pentru anumite zone. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului. 

Produsele pot fi returnate fara invocarea vreunui motiv.  

Produsul returnat trebuie sa fie insotit de bonul fiscal si formularul de retur completat. Puteti gasi formularul de retur aici

Rambursarea contravalorii produselor returnate se va face prin transfer bancar in contul IBAN specificat in Formularul de Retur.  In cazul in care Clientul a comandat produse in valoare mai mare sau egala cu suma de 500RON iar Clientul solicita returnarea unuia sau mai multor produse comandate, daca suma finala a produselor ramase acceptate de Client este mai mica de 500 RON atunci Clientul va trebui sa achite si taxa de livrare initiala care este gratuita doar pentru comenzi finale mai mari de 500RON. In aceasta situatie, taxa initiala de transport va fi scazuta de catre AVARCA SANDALE din valoarea rambusului pentru produsele returnate de Client.

Returul produselor se supune acestei legi numai pentru produsele care sunt livrate clientilor prin curierat rapid. Comenzile care au fost ridicate de la sediul AvarcaSandalero sau transportate de firma noastra direct la clienti prin intermediul personalului propriu sau curierului propriu nu sunt considerate comert la distanta**, ci vanzare prin magazine specializate, intrucat pot fi vizualizate, verificate si acceptate personal, ca si corespunzatoare cu scopul si nevoile clientului.